Categories

e-Raty

Katalogi










Reklamacja

Procedura reklamacji towaru w CTbike.pl 

Jeżeli w opisie produktu nie podajemy inaczej, produkty z naszego sklepu są objęte 24-miesieczną gwarancją obejmującą wszelkie wady materiałowe i produkcyjne.

Aby reklamować wadliwy towar, należy go odesłać do siedziby sklepu:

CTbike.pl Michał Czajka
ul. Objazdowa 1
85-838 Bydgoszcz

Do przesyłki należy dołączyć oryginał dowodu zakupu, kartę gwarancyjną (jeśli była dołączona do towaru) oraz wypełniony formularz reklamacja.

Prośmy zamieścić na przesyłce dopisek REKLAMACJA.


WAŻNE:
Reklamacji podlega tylko i wyłącznie towar czysty i suchy. Towar należy wysłać w oryginalnym opakowaniu lub odpowiednio zabezpieczony, aby nie został uszkodzony podczas transportu w innym wypadku istnieje możliwość odmówienia przyjęcia reklamacji.

Towar należy przesłać do siedziby sklepu na własny koszt - w razie uznania reklamacji zostanie Państwu zwrócony koszt przesyłki wg cennika Poczty Polskiej.

UWAGA: Nie odbieramy żadnych przesyłek przesłanych do nas za pobraniem.

Po otrzymaniu przesyłki towar zostanie przekazany do dystrybutora. Decyzję dystrybutora przekażemy Państwu telefonicznie lub e-mailem w czasie do 14 dni po przesłania paczki do dystrybutora.

W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub - jeśli dany model nie jest już dostępny - możliwie podobny do oryginału.
W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.

W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, jednak koszty wysyłki pokrywa Klient.

Plik do pobrania:
REKLAMACJA

Dlaczego warto wybrać właśnie nas?

Darmowa dostawa od 400 zł

Certyfikat SSL dla bezpieczeństwa Twoich zakupów