SPORT ARSENAL EXPEDICE 310 TORBA NA ZATRZASK NA KIEROWNICĘ WODOSZCZELNA
Producent: Sport Arsenal
Model: EXPEDICE 310 Torba na stelażu na kierownicę wodoeszczelna
- Sakwa z wyprawowej serii EXPEDICE.
- Przeznaczenie: EXPEDICE są najbardziej wytrzymałe, całkowicie wodoszczelne sakwy wyprawowe.
- W zestawie uchwyt mocowany do kierownicy, pozwalający na szybkie i wygodne zakładanie i ściąganie torby.
- Uchwyt jest przystosowany do kierownic o średnicy 25,4 i 31,8 mm.
- Linka blokująca, utrzymująca sakwę wraz z uchwytem w prawidłowej pozycji na kierownicy.
- Torba z wyprawowej serii EXPEDICE, zalecana do wymagających wypraw przy zmiennych i trudnych warunkach pogodowych.
- Pojemność: 9 litrów.
- Maksymalna nośność: 4 kg.
- Wymiary:
długość: 17cm
szerokość: 26cm
wysokość: 21cm
- Waga: 1140 g (sakwa z odpinanym mapnikiem i pasem naramiennym), 120 g uchwyt do kierownicy.
- Jedna duża komora.
- Duży mapnik, przypinany na wierzchu torby za pomocą rzepów.
- Możliwość przypięcia do kierownicy dodatkowo za pomocą 2 pasków z rzepami (dodatkowe zabezpieczenie przed wypięciem).
- Odpinany pas do noszenia torby na ramieniu.
- 100% wodoszczelność, zgrzewane łączenia materiału.
- Wygodne otwieranie: brak zamków, klapa zapinana za pomocą rzepu, pod nią rolowane zamknięcie.
- System zamykania poprzez rolowanie zapewnia 100% wodoszczelność.
- Elementy odblaskowe z przodu i na bokach.
- W komplecie wyjmowana wkładka z wyściółką art. 510.1 do ochrony sprzętu foto/video - większa wersja dopasowana do wielkości sakwy.
- Stabilna, sztywna konstrukcja (wewnętrzne plastikowe usztywnienie oraz dodatkowa ramka przy górnej krawędzi).
- Kolor: ŻÓŁTO-CZARNA
- Gwarancja 24 miesiące.
- Produkt z Polskiej dystrybucji.
EXPEDICE - Wyprawy rowerowe
Seria sakw i bagażników EXPEDICE została zaprojektowana specjalnie dla kilkutygodniowych wypraw, podczas których podróżuje się z ciężkim bagażem bez możliwości uzupełnienia zapasów.
Odpowiednio zaprojektowana konstrukcja bagażników zapewnia wysoką nośność i sztywność. Taka kombinacja jest gwarancją bezpiecznej jazdy i stabilności bagażu podczas kamienistych zjazdów a także podczas jazdy „na stojąco” przy podjazdach. Konstrukcja sakw jest przejęta z worków używanych w żeglarstwie, to znaczy że są one w 100% wodoszczelne. Forma sakwy jest zaprojektowana tak, aby posiadała minimum szwów a materiał łączony jest poprzez zgrzewanie. System zamykania jest rozwiązany metodą rolowania, podobnie jak w workach żeglarskich.
W skrócie: seria idealna dla wymagających rowerzystów, którzy obrali ekstremalne trasy (np. górskie i kamieniste) bez względu na warunki pogodowe, z maksymalnym obciążeniem do ok. 44 kg (łącznie bagażnik przedni, tylny i sakwa na kierownicę).
Główne cechy: szybkie, wygodne i stabilne zaczepienie sakw do bagażnika, całkowita wodoszczelność sakw, zgrzewane łączenia, najwyższa wytrzymałość materiału na przetarcia i obciążenie (do 15kg), pasy kompresyjne.
Zdjęcie ma charakter podglądowy.